Sælg på Amazon – Den ultimative guide [2018]
Har du et brændende ønske om at ekspandere ud på flere markeder? Så kan Amazon meget vel være den helt rigtige salgsplatform for dig. Amazon giver dig muligheden for at benytte markedspladsen som et verdensomspændende udstillingsvindue til dine produkter. Du har endvidere mulighed for selv at bestemme, om du vil lade Amazon håndtere alt fra fragt til kundeservice, eller om du selv ønsker at have styringen over dit varelager.
I denne ultimative “Sælg på Amazon Guide” anno 2018 vil vi gennemgå nogle af de vigtigste punkter for dig, der ønsker at komme i gang på platformen. Derudover vil vi sætte gang i nogle af de tanker, som er vigtige at have gjort sig, før man kaster sig ud i eventyret.
Skulle du løbende i artiklen få trang til at stille spørgsmål, så tøv ikke med at skrive i kommentarfeltet eller kontakte os her.
I denne guide vil vi tage udgangspunkt i at komme i gang med at sælge på Amazon på det europæiske marked.
Oprettelse af en Seller Central Account
For overhovedet at få lov til at sælge på Amazon kræver det, at man opretter sig på Amazon’s Celler Central. Det er første step på vejen mod succes på Amazon.
Det kan virke uoverskueligt ved første øjekast, men vi vil forsøge at udpensle de forskellige steps, som du skal tage stilling til.
Valg af sælgerkonto – Individual vs Professional Seller Account
Før du kan komme i gang med at sælge på Amazon, så skal du gøre op med dig selv, om du ønsker at drive en “Individual Seller Account” eller en “Professional Seller Account”.
Herunder ser du forskellen på de to accounts:
Kilde: Amazon FAQ
For lynhurtigt at slå det fast, så er “Professional Seller Account” vores klare anbefaling til dig, som virkelig ønsker at få succes med Amazon.
Selvom det naturligvis kræver en investering i form af det månedlige abonnement (£25 pr. måned), så ér en Professional Account nødvendig for at have de rette forudsætninger for succes på Amazon.
Et eksempel ud af mange er, at du ikke kan få den eftertragtede Buy Box på din listing, hvis du blot har en individual seller account. Det siges at omtrent 90% af alle salg på Amazon sker direkte via Buy Box.
Oprettelsen af kontoen
Selve oprettelsesprocessen er ikke videre kompliceret. Amazon formår (for engangs skyld) at holde dig i hånden igennem processen, hvorfor denne del burde give sig selv.
Du vil blive bedt om at oplyse virksomhedsnavn, CVR-nummer, navn på ejere m.v. Det kan tage noget tid at komme igennem, men når først det er gjort, så er du næsten klar til at lege rundt i Amazon’s system.
Når først din konto er oprettet, vil du blive bedt om at sende forskellige dokumenter ind til Amazon. Det kræves der for at kunne identificere samt verificere reelle ejere, virksomhedens eksistens etc.
Denne proces kan man desværre ikke komme udenom, og den kan være ret langhåret. Har du spørgsmål til en afvisning af et dokument eller til processen, så tøv ikke med at kontakte os.
Valg af europæisk(e) markedsplads(er)
Ønsker du at sælge i hele Europa fra dag 1, eller vil du hellere starte ud med et land af gangen?
Første gang du navigerer rundt i Amazon Seller Central’s backend-system, har du højst sandsynligt lyst til at lukke fanen ned i en hulens fart. Det er ikke specielt brugervenligt, og det kræver noget tid at vænne sig til det.
Derfor vælger mange nye sælgere også at starte ud i ét land af gangen.
Du har selv mulighed for at skifte mellem de forskellige lande i Europa. Derudover kan du sætte dit foretrukne sprog lige til højre for.
Husker du ikke meget af den tyskundervisning, som du havde i folkeskolen, så er det rart at vide, at du kan skifte interfacet til engelsk.
Tip til sprog & kundeservice
Skal du i kontakt med support via eksempelvis den tyske seller central? Så undgå at vælge “Chat” – her må de nemlig kun servicere dig på tysk. Vælger du derimod “E-mail” og sender din meddelelse på engelsk, vil den efterfølgende blive besvaret på engelsk!
Amazon kan være en stor mundfuld, og derfor anbefaler vi, at man som ny i systemet starter ud med ét land af gangen. Driver du et private label brand, og har du allerede en kendskabsgrad ude i Europa, så vælg dét land, hvor der er flest søgninger efter dit brand.
Amazon FBA vs. FBM – Eller sågar begge dele?
En af de vigtigste beslutninger, som du skal træffe, er om hvorvidt du ønsker at sælge via Amazon’s FBA-program, eller du ønsker at være FBM-sælger.
- Amazon FBA (Fulfillment By Amazon): Amazon varetager alle forsendelser, returneringer samt kundeservice omhandlende førnævnte.
- Amazon FBM (Fulfillment By Merchant): Du står får alle forsendelser, returneringer og kundeservice.
Vi har skrevet et længere blogindlæg omkring Amazon FBA vs FBM her.
Det vigtigste er, at du gør dig tanker om, hvilken løsning der passer din virksomhed bedst. Vi anbefaler dog, at man som virksomhed kraftigt overvejer FBA-metoden (hvis muligt), da der følger nogle klare fordele med:
- Muligheden for at få Buy Box tildelt øges markant. (Og dermed muligheden for at køre PPC annoncer)
- Produktet får det eftertragtede “Prime” badge tildelt. Du kan læse mere om, hvorfor Amazon Prime er en vigtig brik i puslespillet her.
Er det muligt at tilbyde både FBA og FBM på samme produkt?
Det korte svar; ja, det er muligt. Og det kan have sine fordele.
Lad os eksempelvis antage, at du sælger et produkt, som pludselig oplever eksplosiv efterspørgsel, og før du har set dig om, så løber du tør for varer på Amazon’s FBA lager. Udsolgte varer er Amazon ikke glad for, og det vil relativt hurtigt kunne mærkes på dine produkters metrics.
Derfor kan det være en god idé at have dit eget lager (“FBM lageret”) i baghånden, så produktet ikke bliver udsolgt, men du blot selv håndterer ordrerne, indtil næste sending af varer modtages af Amazon FBA.
Derudover kan det være med til at vinde Buy Box hurtigere, hvis man vælger at lade dele af varelageret ligge på Amazon’s FBA lager. Vi er på nuværende tidspunkt ved at køre nogle tests, og vi vil naturligvis opdatere med resultatet her på bloggen.
Oprettelse af produkter på Amazon (Product Listing)
Nu begynder noget af det vigtigste arbejde i bestræbelserne på succes hos Amazon.
Oprettelsen af dine produkter kan lyde simpelt, men er det (for de fleste) desværre ikke. Det er her, hvor de fleste ender med at opgive – Amazon’s platform er ikke just børnevenlig, og i og med din product listing er dit vigtigste aktiv på Amazon, så følger der helt naturligt en masse faktorer med, som man skal være opmærksom på.
Oprettelsen af produkter er dog en lærerig proces, hvor man får lov til at dykke ned i de ting, der har afgørende betydning for, om dine produkter opnår de ønskede salgstal.
Vi vil herunder gennemgå nogle af de vigtigste tanker, som du skal gøre dig, før du kaster dig ud i oprettelse af produkter.
Private Label vs Wholesale – 2 forskellige taktikker
Der findes som udgangspunkt 2 forskellige taktikker, når du skal sælge på Amazon.
Enten sælger du dit eget private label produkt, eller så forhandler du et allerede eksisterende produkt. Begge taktikker har hver sine fordele og ulemper.
Private label
Den store fordel ved at sælge egne private label produkter er, at profitten oftest er højere. Derudover er du (i de fleste tilfælde) ene og alene om at være sælgeren på den givne product listing. Du skal dermed ikke konkurrere på pris med andre sælgere.
Fordele ved private label:
- Højere profit margin
- Produktet er dit – du skal (som udgangspunkt) ikke konkurrere med andre på samme product listing
- Du sætter selv prisen og skal (som udgangspunkt) ikke kæmpe med andre på samme product listing
- Du styrer selv dit produkts supply chain og springer flere mellemled over i forhold til wholesale.
- Du opbygger kendskabet omkring dit eget brand
Ulemper ved private label
- Kræver en større investering (produktion)
- Du står selv for at udarbejde og optimere din product listing
- Du skal sørge for selv at tage konverterende billeder af høj kvalitet
- Du skal investere i markedsføring for at fremme brandets kendskabsgrad
Wholesale
Køber du mærkevarer B2B, og har du nogle gode aftaler, så kan wholesale salg via Amazon være det rette valg. Profitten er ofte mindre end ved private label, men efterspørgslen er som hovedregel markant større, da du vil sælge et allerede etableret brand.
Fordele ved wholesale:
- Du behøver ikke udarbejde din egen product listing
- Du behøver (som udgangspunkt) ikke at bruge energi på at indhente anmeldelser af produktet
- Du skal ikke opbygge brand awareness, men “ridder” med på bølgen af et eksisterende brands kendskabsgrad.
Ulemper ved wholesale:
- Du arbejder på “andres” brand
- Du konkurrerer primært på pris mod andre forhandlere
- Du kan risikere at skulle kæmpe mod Amazon om Buy Box.
Hvad bør du vælge?
Det afhænger fuldstændigt af, hvordan din virksomhed på nuværende tidspunkt driver forretning.
Som udgangspunkt anbefaler vi dog, at man kigger mod en private label løsning, hvis det er muligt. Dermed fremtidssikrer man i højere grad sin forretning samt skaber en efterspørgsel efter et brand, som man selv ejer og kontrollerer.
Begge taktikker har dog sine fordele og ulemper, hvorfor det afhænger meget af præferencer og ressourcer.
Retail Arbitrage – Klassens frække dreng
Du er måske stødt på udtrykket “retail arbitrage” i forbindelse med Amazon. For kort at komme ind omkring termet, så er det et udtryk for at købe produkter billigt, når de er sat på tilbud, (eksempelvis i dagligvare- eller elektronikbutikker) for derefter at sælge dem til “normalpris” på Amazon.
I USA er det blevet en populær tendens at tømme Walmart, Target og andre store kæder for enkelte varer, når de sættes kraftigt ned. Dernæst listes de på Amazon, og forskellen på prisen er sælgerens profit.
Sådan opretter du dit første produkt
For at oprette dit første produkt, skal du vælge “Add a Product” via drop-down menuen under “Inventory”.
Dernæst vil du blive mødt at følgende boks.
Findes dit produkt allerede på Amazon (hvilket det højst sandsynligt gør, hvis du sælger wholesale), så har du mulighed for blot at indsætte produktets ASIN kode og derved hægte dig på en eksisterende product listing.
Sælger du dog et produkt, som endnu ikke er på Amazon, eller som er dit eget private label produkt, så skal du vælge “Create a new product listing”.
Du vil nu blive bedt om at finde den kategori, som passer bedst på din vare.
Et godt tip er at finde nogle konkurrerende produkter og se, hvor disse er blevet listet henne.
Det kan du eksempelvis gøre ved at gå ind på et konkurrerende produkt og scrolle ned til “Additional Information”.
Når du har valgt den rigtige kategori, vil du blive præsenteret med de input-felter, der kommer til at udgøre indholdet på dit produkt.
For at få det maksimale ud af din produktoprettelse, bør du vælge at vise de avancerede input-felter. Dette gøres ved at klikke på “Advanced View” knappen.
Hvordan felterne udfyldes afhænger naturligvis af det produkt, som du ønsker at oprette. Der er dog ét felt, der er uhyre vigtigt, og som du ikke kommer udenom at skulle udfylde: Product ID.
Product ID – Hvad hvis ikke jeg har et GTIN, UPC eller EAN-nummer?
For at kunne oprette en vare på Amazon, så skal din være have et unikt tildelt produkt ID. Oftest vil man benytte sig af enten GTIN, EAN eller UPC.
Har din vare ikke et af disse numre, så tøv ikke. Det er muligt at købe disse “2nd hand”. De koster ikke alverden, og du får dem leveret med det samme i din indbakke.
En anden mulighed er at søge dispensation. Dette kan være en længerevarende proces, og er ikke umiddelbart noget, som vi anbefaler.
Estimering af efterspørgslen på produkter
Du ønsker naturligvis ikke at bruge tid og energi på at oprette et produkt, som der reelt set ikke er efterspørgsel for. Derfor kan være en rigtigt god idé at undersøge efterspørgslen, inden du kaster dig ud i oprettelsen.
Vi vil i et blogindlæg for sig beskrive denne proces, da den kan være ganske lærerig i forbindelse med udvælgelse af niche.
“Hjælp, min listing vises ikke?!”
Har du været igennem oprettelsesprocessen, og vises dit produkt ikke endnu, så frygt ej. Der går ofte nogle timer, før et helt nyt produkt vises online på Amazon.
Har du endvidere ikke indsendt alle nødvendige dokumenter til Amazon (der vil være en notifikation på forsiden af din Seller Central Account), så vil dit produkt per automatik stå som værende “inaktivt”.
Amazon SEO – Skab synlighed i søgeresultaterne
“What’s the best place to hide a body? The 2nd page of the Amazon search results, nobody will ever find it”
Har du en smule erfaring indenfor online marketing, så vil SEO højst sandsynligt lyde bekendt.
For en god ordens skyld, så er SEO forkortelsen af “search engine optimization” (søgemaskineoptimering).
I Danmark er vi mest vant til at tale om SEO i forbindelse med de organiske søgeresultater hos Google. SEO er dog et generisk begreb, og det er derfor også den forkortelse, som der anvendes, når man ønsker bedre organiske placeringer på Amazon’s søgemaskine.
For at få det optimale ud af Amazon som sælger, så ønsker du naturligvis, at dine produkter eksponeres øverst i søgeresultaterne, når potentielle kunder efterspørger produkterne. Det kræver dog knofedt og en hvis viden omkring Amazon A9 algoritme, som vi vil komme ind på senere i dette indlæg.
Amazon vs Google – Produktsøgning vs informationssøgning
Den grundlæggende forskel på søgemaskinen hos Amazon og Google’s egen søgemaskine, er måden hvorpå forbrugerne rundt om i verden bruger dem.
Amazon benyttes til at søge efter produkter. Med andre ord er den potentielle kunde i “købsmode” og er (ofte) fuldt ud klar over, hvilket produkt vedkommende ønsker at købe. Kunden befinder sig derfor længere nede i købstragten.
Google derimod benyttes i langt højere grad til informationssøgning. Kunden befinder sig derfor længere oppe i købstragten.
Det er vigtigt at huske på ovenstående to skildringer af to vidt forskellige platforme. Begge er yderst vigtige i bestræbelserne på succes hos Amazon, og ønsker man at fremtidssikre sin forretning, så bør både Amazon SEO & Google SEO være højt på prioritetslisten.
Amazon A9 algoritmen – her er de vigtigste faktorer, som du skal være opmærksom på
Søgemaskinen hos Amazon styres i dag af algoritmen ved navn A9. Det er denne algoritme, der via et hav af faktorer, som offentligheden kun kender en brøkdel af, er herre over søgeresultaterne. Skal dit produkt derfor op og kæmpe med om de sjove placeringer, så skal der kæles for A9 algoritmen.
Sammenligner man Amazon-søgemaskinen med Google’s, så fristes man til at sammenligne den med Google’s søgemaskine for 10 år siden. Algoritmen er ikke i nærheden af at være lige så avanceret, som Googles er i dag, og derfor er den også lettere manipulerbar. Det er dog noget, som Amazon har stor fokus på (især i 2018), og man bør derfor være varsom med at benytte sig af de “grå metoder”.
Amazon’s A9 søgealgoritmes fornemmeste opgave er at skabe salg. Når en potentiel kunde søger efter et givent produkt, så er det søgealgoritmens vigtigste opgave at eksponere kunden for præcis de produkter, som kunden efterspurgte.
For dig som sælger er det vigtigt, at du optimerer følgende:
Frontend optimering:
- Produktets Titel – Titlen skal kunne få folk til at klikke ind på dit produkt (høj CTR) og samtidig indirekte informere A9 søgealgoritmen om de keywords, som du ønsker produktet skal findes på.
- Produktbilleder – For at øge produktsidens CTR og konverteringsrate er det vigtigt, at produktbillederne er optimeret og af høj kvalitet.
- Featured Bullet Points – Disse bulletpoints er listet lige til højre for produktbilledet. Her er det vigtigt, at de er skrevet med konverteringer for øje, men samtidig også indeholder de vigtigste keywords.
- Product Description – Beskrivelsen af produktet kommer længere nede, og der er bred diskussion om hvorvidt denne har noget at sige i forhold til rankings. Den kan dog påvirke konverteringsraten positivt, hvilket i sidste ende er med til at forbedre produktets placeringer.
Backend optimering:
- Seller Central Backend Keywords – Amazon giver sælgere mulighed for at taste keywords ind, som ikke er synlige for forbrugeren. Disse keywords tastes ind ved produktoprettelsen, og her er der mulighed for at taste de søgetermer ind, som ikke kunne presses ind i titlen og bullet points. Den 18. August 2018 lavede Amazon reglerne om, og man er derfor begrænset til 250 tegn.
Hvorfor anmeldelser er så vigtige
En af de meget omdiskuterede faktorer, som spiller en utroligt stor rolle på Amazon’s søgeresultater, er mængden af gode og verificerede anmeldelser.
Man skal hele tiden huske på, at Amazon’s fornemmeste opgave er at eksponere den potentielle kunde for produkter, som han/hun vil blive mest tilfreds med ud fra en given søgning. Det betyder nemlig, at købsoplevelsen hos Amazon har været god, og forhåbentlig kommer kunden tilbage igen inden længe.
Det har dog medført en enorm fokus på produktanmeldelser, da man relativt hurtigt fandt ud af, at der var en høj korrelation mellem mange gode anmeldelser og placering i søgeresultaterne.
Det har skabt store problemer for Amazon, som længe har kæmpet med et hav af falske anmeldelser. Vi vil ikke her komme ind på alle de (kreative) metoder, som der er blevet brugt i løbet af de seneste par år, da det fortjener et helt indlæg for sig.
Det er blot vigtigt at forstå, at kundeanmeldelser er en essentiel del af Amazon’s søgealgoritme – men sørg for at få anmeldelserne på lovlig vis!
PPC Kampagner med SEO-øjemed
Har man været vant til at arbejde med Google, så ved man, at Google Ads og Google SEO er to helt forskellige ting, som ikke har noget med hinanden at gøre. Der er ikke en sammenhæng mellem konverteringer via AdWords og hvordan den enkelte landingsside ranker organisk på Google.
På Amazon er det lidt anderledes. Salg har direkte indflydelse på et produkts organiske placering. Derfor vil flere salg (genereret via PPC kampagner) have en positiv effekt på produktets organiske placering.
Trafik via PPC Ads er alfa omega for nye produkter, hvor der (af gode grunde) ikke er nogen salgshistorik, som algoritmen kan arbejde med.
Amazon PPC Ads
Amazon tilbyder sælgere på markedspladsen at køre betalt annoncering. Disse annoncer laves direkte i Amazon’s Seller Central, og er man vant til at køre Google Ads kampagner, så vil man opleve, at systemerne minder en smule om hinanden.
Vi har kort været inde over Amazon PPC annoncering, og hvordan disse kan skabe en positiv fremgang rent SEO-mæssigt. I dette afsnit vil vi dog grave spadestikket dybere og kigge overordnet set på hvilke muligheder, man som “annoncør” får stillet til rådighed.
PPC = Pay-Per-Click
Det er vigtigt at forstå, hvordan betalingsmodellen hos Amazon fungerer. Når der er tale om annoncering på Amazon (hvor produkterne vises i søgeresultaterne med lignende produkter), så vil afregningsmetoden være PPC (Pay-Per-Click). Med andre ord betaler du for hvert klik, som Amazon leverer ind til dit produkt.
Det er vigtigt at vide i forbindelse med det regnestykke, du som sælger kommer til at lave for at finde ud af, om dine annoncer i sidste ende giver profit.
Sponsored Product Ads vs Sponsored Brand Ads
Som udgangspunkt har du mulighed for at vælge mellem 2 typer kampagner, når du via menulinjen i Seller Central vælger “Advertising” → “Campaign Manager” → “Create Campaign”.
Vi vil i denne artikel tage udgangspunkt i “Sponsored Product Ads”, da denne henvender sig til størstedelen af sælgerne på Amazon. For god ordens skyld bliver begge kampagnetyper dog udpenslet herunder.
Sponsored Product Ads
Dette er den mest gængse form for annoncering på Amazon. Du sætter her en annonce op på produktniveau, som vises ved relevante keywords. Vi kommer senere ind på, hvordan disse kampagner sættes op – i første omgang er det blot vigtigt at kende til forskellen på kampagnetyperne.
Sponsored Brands
Har du et brand, som er trademark registreret i Europa, så har du muligheden for at annoncere med Headline Search Ads (Sponsored Brands). I nedenstående eksempel ses hvordan New Balance annoncerer på ordet “running shoes men”.
For at blive godkendt til denne type annoncering, skal man igennem Amazon Brand Registry. I den forbindelse er det nødvendigt med et trademark i Europa. Læs mere om Amazon Brand Registry her.
Sådan sættes Amazon Sponsored Product Ads op
Der er to måder hvorpå Sponsored Product Ads kan opsættes og administreres:
- Automated bidding – Her lader man Amazon selv målrette annoncerne til de relevante søgninger. Dette er baseret på de produktoplysninger, som du har opgivet i forbindelse med oprettelsen af dit produkt.
- Manual bidding – Her sætter du selv dine ønskede keywords, som du ønsker dine produkter eksponeres på.
Begge metoder har sine fordele og ulemper.
Med automated bidding slipper du for at gætte på, hvilke keywords, du skal opsætte – det er derimod Amazon, der selv gør det. Det kan både være en positiv og negativ ting.
Vice versa med manual bidding – du har større kontrol over de keywords, som du ønsker produkterne eksponeret på. Du risikerer dog at misse værdifulde søgetermer.
Når vi arbejder med Amazon PPC Ads, gør vi i høj grad brug af begge metoder. Med den rette strategi og nøje analysearbejde kan begge metoder bruges optimalt og komplimentere hinanden.
Disse søgeordstyper har du mulighed for at vælge imellem
Når du vælger at køre annoncering via “manual bidding”-metoden, så skal du selv opgive de keywords, som du ønsker dine produkter skal eksponeres på.
Hos Amazon PPC Ads findes der 3 forskellige slags søgeordstyper.
- Broad Match Keywords – Dette er den (som navnet antyder) bredeste søgeordstype. Her vil dit produkt også blive fundet på synonymer til keywordet, relevante søgetermer og stave-/tastefejl. Husk dog på, at det er alt sammen igennem Amazon’s algoritmer, hvorfor det ikke altid er specielt præcist.
- Phrase Match Keywords – Denne søgeordstype tillader dig at indsnævre søgeordet til specifikke “sætninger” eller “sammensætninger” af søgeord. Her styrer du rækkefølgen på dine søgeord.
- Exact Match Keywords – Dette er den mest specifikke søgeordstype. Her vises du udelukkende på det keyword, som du ønsker produktet skal eksponeres for.
Nedenstående billede fra MySellerPal.com illustrerer ovenstående:
Hvilken søgeordstype du skal gøre brug af, afhænger af din PPC strategi. Derfor findes der ikke et entydigt svar på, hvilken fremgangsmåde der er bedst.
Negative keywords – disse skal du gøre brug af!
Der vil næsten altid være nogle søgetermer, som man ikke ønsker at blive fundet på. Derfor er det utroligt vigtigt, at man aktivt gør brug af muligheden for at ekskludere enkelte søgetermer.
Sælger du eksempelvis et produkt, som ikke konkurrerer på pris, så kan det være en god idé at ekskludere ord såsom “billig” og “billigste” (på de respektive sprog, naturligvis), da konverteringsraten alt andet lige vil være for lav, og det i sidste ende er med til at forværre produktets salgsdata.
ACoS – En af de vigtigste parametre i arbejdet med Amazon PPC Ads
Advertising Cost of Sale (ACoS) er den parameter, som i dit analysearbejde af kampagnerne vil kunne fortælle dig, om hvorvidt annoncerne er profitable eller ej.
Advertising Cost of Sale bruges til at måle effekten af de investerede markedsføringskroner. Udregningen ser således ud:
ACoS = 100 * ( [Annonceforbruget] ÷ [Omsætning] )
Er annonceforbruget eksempelvis 456 DKK, og har dette forbrug resulteret i 1345 DKK i omsætning, så er ACoS = 33,9%. Med andre ord bruger du cirka ⅓ DKK på annoncering for at generere 1 DKK i omsætning med en given kampagne.
ACoS er en god måde at måle rentabiliteten af dine annoncer på, og du bør derfor være opmærksom på, hvor dit break-even punkt ligger. ACoS vil være visuelt synligt for dig på alle niveauer inde i Campaign Manager.
Afrunding
Vi håber, at du har fået noget ud af denne guide til at sælge på Amazon anno 2018.
Som du måske har kunnet fornemme løbende, så er der utroligt mange ting, der skal være styr på. I dette indlæg har vi forsøgt at komme så vidt omkring som muligt, men der vil naturligvis være ting, som ikke er nævnt i dette indlæg. Mange af de manglende områder vil vi dog forsøge løbende at dække her på bloggen.
Kristian Tinho
Mit navn er Kristian Tinho, og jeg er forfatteren bag ovenstående indlæg. Jeg har arbejdet med online marketing og e-commerce i mere end 8 år.
I dag arbejder jeg udelukkende med Amazon, hvor jeg primært hjælper store og små virksomheder i Skandinavien med eksekvering af deres Amazon strategi.
Lad os hjælpe dig med Amazon i dag!
Ønsker du at vækste din forretning via Amazon? Så tøv ikke med at kontakte os i dag. Vi hjælper dagligt virksomheder med optimal eksekvering af Amazon strategier, og vi vil hjertens gerne tage et kig på din case.
Få et uforpligtende tilbud fra os i dag – kontakt os her!
Skriv en kommentar
Want to join the discussion?Feel free to contribute!